Wednesday, March 16, 2011

March 16, 2011

Assalamualaikum............lame dah tak luah perasaan kat sini.....huhu...sibuk sikit dgn tugasan yg selama ini ku abaikan.....hahahaha.....alhamdulillah hampir selesai semuanye......lega........ sbnrnye baru lps siap beg ni....nak gi kursus induksi 15 hari......lame tuuu.......mesti bosan la nanti dengor ceramah je kojenye......tapi nak confirm punye psl, bersabarlah wahai insan........semoga semuanye berjalan lancar..............erm....sambil menaip ni telinga dengor citer kat tv tu....rancangan hujah...'wanita pegang jawatan2 kanan dlm kebanyakan organisasi pada masa sekarang ini'.....hihihi.....bangga jap aku yg bergelar wanita ni......bkn nak puji diri sendiri, tapi memang tabah wanita ni......kebanyakan wanita tabah.....kebanyakan wanita cekal....... ha...tentang pencapaian wanita pulak......kebanyakan yg aku tgk....wanita ni kalau buat keje,memang 'detail'......memang nampak renyah, tapi itu lah yg terbaik..... now,antara kerjaya dan keluarga pulak....secara peribadi, aku kata kite tetap kene keje....niat kerana Allah....nak cari duit halal....aku nak jaga mak n abah.....dan amanah Allah kepadaku...Umar.....puas hati sgt bile dpt beli semua keperluan Umar dgn duit titik peluh aku sendiri.....memang tanggungjwb aku membesarkan Umar...akulah ibu..akulah ayah.....

Bile cite psl Umar ni....seronok sgt.....nak cite sgt2 kat kwn2 nanti takut org bosan pulak....macam aku sorang yg beranak....tapi takpelah,cite kat blog ni....blog ni takleh komen ape2...heheheheh..... Umar skrg dah makin byk akalnye.....tp memang dia 'merap' bile ibu dia ni ada...takleh langsung nampak kelibat ibu dia ni...... Umar dah nyembur2 skrg ni....main air liur....gigit baju....nak tumbuh gigi tak lame lagi kot....lagi handal lah mkn nye....hahahhahaha..... Sodih gak dlm hati ni ha....tak dapek tgk Umar 2 minggu...kursus punyo pasal.....rindu la.......soba yo lah hati den yo.......

No comments:

Post a Comment