Wednesday, July 4, 2012

Setelah sekian lama...harini dah 5 Julai 2012..

Ya Allah...lame betul aku tinggalkan dunia blog aku ni...dunia syok sendiri aku ni....hihi.....

Macam sibuk tapi rase dah terbiasa.......aktiviti rutin je....takde yg special sgt....tapi bile bz bagus gak....takde le mase nak pikir benda yang bukan2.......
Banyak update sume aku update kat facebook jer....kat blog ni kureng skit...nak upload gambar pun pikir byk kali....sbnrnye ade sebab...biar aku je yg tahu kenapa.........

Dah masuk setengah tahun kedua di tahun 2012.......semuanye mcm biase.aku ngan keje aku...Umar dgn opah n atoknya di Ipoh alhamdulillah sihat dan sejahtera.....aku mcm biase akan balik every weekend ke ipoh...tapi last week diorang yg dtg kulim.......lega la kejap sbb tak pyh drive jauh...memang bosan sbnrnye....tiap2 hari drive kete gi keje, pegi keje luar, balik keje n weekend drive balik ipoh..agak penat la tapi alhamdulillah hati rase tenang.....masih dikurniakan kesihatan yg baik, hati yg tenang utk meneruskan hidup ni......

Aku jugak rasa happy sebab akhirnya aku berjaya melawat rumah anak yatim dan miskin anjuran opis.....memang kesian tgk keadaan mereka......aku bersyukur sgt dgn apa yang aku ada dan miliki saat ini......insyaAllah bila Umar dah besar sikit nanti, aku nak bawak Umar melawat rumah2 anak yatim dan miskin.....biar timbul kesedaran Umar akan erti sebenar hidup ini...........

No comments:

Post a Comment